Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ...

Πέρασαν σαράντα ένα και πλέον χρόνια από εκείνη την Κυριακή-18 Ιουνίου του 1978- που κυκλοφόρησε η ανανεωμένη εφημερίδα του ΠΑΣΟΚ, η "ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ" με Διευθυντή τον Δημήτρη Μαρούδα και Διευθυντή Σύνταξης τον Γιάννη Βουτσινά. Δυο πραγματικά σπουδαίους δημοσιογράφους.
Μια βδομάδα πριν αγνοούσα και την ύπαρξή της. Βλέπετε δεν ήμουν μέλος του ΠΑΣΟΚ, όπως δεν υπήρξα και ποτέ στη ζωή μου μέλος κανενός κόμματος, μηδέ και του... Κατηχητικού εξαιρουμένου.
Την ύπαρξη της εφημερίδας πληροφορήθηκα όταν οι δυο μου φίλοι, μου ζήτησαν να γράψω ένα άρθρο για τα Μ.Μ.Ε.[Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας].
"Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης της εφημερίδας, και χρειαζόμαστε μερικά άρθρα με τις υπογραφές ειδικών." Μου είπαν.
Τις επιφυλάξεις μου, τις παραμέρισε η αγάπη και η φιλία μου για αυτούς.
Που να ήξερα τότε που πήγαινα να μπλέξω.
Μια, καθαρά, κομματική εφημερίδα, όπου την Συντακτική Επιτροπή αποτελούσαν "πρωτοκλασάτα"-αλήθεια, πόσο φαιδρός είναι αυτός ο χαρακτηρισμός...-στελέχη του τότε ΠΑΣΟΚ.
Γνωστά; Φυσικά και σαφώς, σαφέστατα, όχι. 
Ο Γιώργος Κατσιφάρας με μια του και μόνο φράση, τους έβαλε όλους αυτούς, και τον εαυτό του επίσης, στην πραγματική τους θέση.   Και όρισε, έτσι, και την αληθινή τους διάσταση...
"Αν δεν υπήρχε ο Αντρέας Παπανδρέου, δεν θα μας ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας μας."
Το είπε, λίγα χρόνια αργότερα, όταν οι παντός είδους "πεινασμένοι" είχαν ορμίσει στην Μεγάλη Τράπεζα της Εξουσίας για να "καταβροχθίσουν" κάθε τι που μπορούσε να καταβροχθισθεί.
Δέχθηκα λοιπόν να γράψω ένα "κομμάτι" με υπογραφή και χωρίς αμοιβή.
Τίτλος του; "ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ;"

ΧΡΗΣΤΟΣ Β.Σ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ